Crucx

Crucx kern

In een visueel huis laten we zien waar we voor staan.

Waarom kiezen voor Crucx

Innovatie op een methodische manier.
Ervaren in de onzekerheid bij innovatie.
Ervaren met multidisciplinaire teams.
Scherp om risico’s snel te identificeren.
Toepassing van Lean Startup-principes om risico’s snel te verminderen en waarde te maximaliseren.

Waarde toevoegen:
Het verschil tussen een uitvinding en innovatie najagen.
Het delen van werkmethoden.
Creativiteit losmaken door vertrouwen en enthousiasme te geven.
Het delen van kennis & ideeën.

Onze samenwerkingsaanpak moedigt het delen van kennis en ideeën aan, wat leidt tot verrijkte oplossingen en nieuwe invalshoeken.

Kosten:
Metered funding per fase / gate.
Onzekerheid vs potentiële omzet.
Het inschatten van komende kosten.
De doorlooptijd verkorten door lean startup concepten alleen te construeren uit onderdelen die op korte termijn leverbaar / te produceren zijn.

Communicatie:
Primair doel review / helpen opstellen.
SMART gedefinieerd. (Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch, Tijdgebonden)
We kunnen werken in scenario’s om toekomstige uitkomsten samen te verkennen.
Intern en extern delen van het doel voor een gemeenschappelijk begrip.
Bijhouden van een lijst met de aannames van het project.

Waarom innoveren:
De Consequenties van Stilstaan: Wat gebeurt er als je niet innoveert?
Noodzakelijke Verandering: Welke aspecten moeten veranderen om relevant te blijven?
Behoud van Essentie: Wat moet behouden blijven temidden van verandering?
Ambitie en Urgentie: Wat is de drijvende kracht achter de behoefte aan innovatie?

Hoe & Wat:
De weg naar innovatie door middel van energieke en constructieve samenwerking. Ontdek samen met ons de benodigde stappen, strategieën en oplossingen om uw ambities waar te maken en uw organisatie naar nieuwe hoogten te leiden.

Realisatie:
De businesscase reviewen / helpen opstellen.
Verantwoordelijkheden benoemen.
Lean startups ontwikkelen en uitvoeren.
Minimum viable product realiseren. (MVP)
Resultaten meetbaar presenteren.

Overzicht
Innovatie funnel & stage gates inrichten.
Objective key results definiëren. (OKR’s)
Mijlpalen definiëren.
Het vinden van de crux in het project.